Konversationen slutade i deppig monolog

jag hade en till början spännande dialog över facebook med en sån där människa som bor i USA fast är svensk. konsersationen gick dock över till att bli fruktansvärt stel från att ha varit deppig varför konversationspartnern övergav konversationen så att jag istället fick bilda mig en monolog. Jag kom fram till fruktansvärt mycket bra under denna monolog. Kanske borde jag spela in mina monologer? grejen är dock den att om jag spelade in mina monologer så vore de inte lika informativa eftersom jag då skulle känna mig bunden. Om ni spionerar på mig dock, så är jag övertygad om att jag kan lära er DÖDLIGA mycket. personligen är jag ngn sorts, övermänniska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback