Det bottenlösa hatet

Idag vaknade jag till en gruvlig dröm. Jag drömde att Isabell i sällskap med hennes hundar kom marcherandes in på mitt rum med symbaler och pukor i högsta hugg. De smälde och dånade som bara den! Vaknade kallsvättig och med en puls uppe i undra gjorde jag såklart varpå jag stängde av väckarklockan som jag nu i eftertanke tillåter mig anta var vad som triggade denna dröm.

Botten har snart dragits ur, mitt hat gent emot Isabella (som hon själv kräver att bli kallad) är på vippen att bli bottenlöst. Om hon så mycket som tittar snett på min kompis, åh Gud, det kommer bli en fight, fight fight fight in the night!

Kommentarer
Postat av: Isabella Löwengrip

Meh Tobi, det är väl inte mig du menar? Du kan ju inte hata mig, jag älskar ju dig :( jag kräver faktiskt en förklaring utav dig!

Postat av: Mogis

Om du hatar blondinbella så hatar du hela bloggvärlden. förbered dig för KRIG!!!!!

2009-10-08 @ 08:31:14
URL: http://mogis.se
Postat av: Alexandra

Helt rätt Tobi, jag stödjer dig till 100 %. Blondinbella är ett jävla rövhål. Beträffande rövhål så tänkte jag bleka analen

2009-10-08 @ 08:32:31
URL: http://kissies.se
Postat av: Isabella

hahaha tobi......vilken vän skulle det vara rå? usch jag är trött påa tt vara med här..ska slå dig imorn

2009-10-08 @ 18:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback