blogg.se håller på att kväva min impuls

Idag under rättskunskapslektionen så arbetade jag tillsammans med innan nämnda Isabell som ville äta bulle idag efter skolan. Hur som helst kollade vi då runt på lite bloggar och jag visade henne min gamla skorv. Då fick jag sådan lust att börja blogga igen. Denna lust stagnerade dock illa kvickt efter att ett helt inlägg försvunnit spårlöst då jag skulle publicera det. Och nu när jag inte heller lyckas ladda upp en ny bild känns det till och med som om det vore bäst att lägga hela projektet på is. Jag tar en "bloggpaus" nu på ett par timmar och om saker och ting inte fungerar bättre då, då skiter jag i den här SKITEN!

Okej?

Kommentarer
Postat av: Isabella

ISABELLA HETER JAG DITT JÄVLA OLLON


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback